Sanna - Mitt i livet

Måndag 9/3

Publicerad 2009-03-09 17:28:20 i Allmänt,

Tid här; 12.26
Vädret idag; Soligt, med gråa moln, +23c

Jag ljög igår igen.. Vi ligger jue inte 7 timmar efter just nu utan bara 5!! Eftersom vi faktiskt ställde fram klockan 1 timme och inte bakåt! Hur sjukt snurrig får man bli? Jag gick jue i och för sig och trodde klockan var 1 timme mindre än vad den faktiskt var under typ halva dagen så vad hade man förväntat sig? Haha

Det här halvhängiga måendet håller i sig.. jag håller på att bli galen! Kan det inte bara bryta ut så att man kanske kan bli av med det istället?!

Känner mig sådär lagom trött då jag drömde ganska konstiga drömmar inatt. :/ Inge roligt alls och jag kan säga att jag kände mig ganska lättad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm! Hade sån panik! Usch..

En huvudvärkstablett.. och kanske försöka få nått i magen nu.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela