Sanna - Mitt i livet

Motion..

Publicerad 2009-03-05 19:36:47 i Allmänt,

Tid här; 13.30

Jahapp.. ingen solning idag! Men jag har yogat i alla fall! Det var ganska skönt måste jag säga. :)
Fast det märks att man inte är smidigast/starkast i världen! Haha
Jag klarar mig ganska bra med maten också.. Knappt ätit nått som kan liknas vid skräp sen jag kom hit. Hmm.. oki, jag åt en doughnut (munk) från Krispy Kreme förra veckan.. men det är nog det enda också. ;)
Nu är det bara motionen som behöver få sig en kickstart. Men det ska nog också gå ganska bra.
Håller tummarna!!

Jag förväntar mig inte att jag ska rasa ner i vikt direkt.. men jag har i alla fall gått ner 1kg sen jag kom hit. Massa bra jue! :) Det går sakta, men säkert..

Nej, en dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela