Sanna - Mitt i livet

Onsdag 25/3

Publicerad 2009-03-26 04:36:45 i Allmänt,

Det räcker nu!!

Jag orkar inte vara sjuk längre..
Ibland känns det som att det verkligen börjar släppa och andra gånger så känns det som att det inte alls kommer att bli bra! Det är bra nu.. har jag sagt!!!

Locket i örat sitter fortfarande kvar.. Över en vecka är det nu! Och varje gång jag böjer fram huvudet så spänner det och det känns som att huvudet ska explodera!
Blääääääääääähhhhhhhhhhhh

Ska sova nu och hoppas på att morgondagen är bättre..

3 dagar kvar av medicinen i alla fall! Sen blir det fest kan jag meddela!
Skulle kunna döda för ett glas vin just nu! :/

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-03-28 10:49:09

Börjar nästan tro du är hypokondriker =)Stackars dig. Allt går väldigt bra för mig just nu och det har man ingeting emot =)



Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela