Sanna - Mitt i livet

Onsdag 4/3

Publicerad 2009-03-04 19:06:48 i Allmänt,

Tid här; 12.55
Vädret just nu; Molnigt, men ändå ganska varmt.

Pratade med mamma på msn ett tag och sa efter en stund till henne att det kanske var dags för mig att bege mig ut i solen en stund.. så man inte satt inne hela dagen!
Bah!! Vilken sol?? När jag var ute sista gången och skulle ta en cigg så sken solen fint! Och nu är himlen täckt av regnmoln.. Så där sprack min plan! Skit också!!

Men jag fick ett par soltimmar igår i alla fall.. och det var faktiskt jätteskönt!
Låg där på trampolinen och höll på att somna ett x antal gånger. :)
Resten av dagen var väldigt lugn då jag fortfarande känner mig lite hängig. Hur kul är det att hela tiden känna sig så hängig och trött?? Jag vill inte vara med om det längre.. Jetlagen har inte lagt sig helt och hållet än heller och min dag igår var inte riktigt den bästa. Kände mig mest ledsen hela tiden. Hur kul är det?
Min hemlängtan har väl inte lagt sig än heller.. vilket gör att det blir lite svårare också. Men det blir nog bra snart.

Nehe.. man kanske skulle ta och äta nått i alla fall!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2009-03-04 19:42:59

Gud vad skönt om man ändå kunde ha de i tankarna att man ska ut o lägga sej i solen själv får man gå o blaska i detta oväder ut o in med hunden som verkligen avskyr detta oväder... Hur som helst saknar dej massor pusss

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-03-04 22:58:30

Sluta skryt om värmen! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela