Sanna - Mitt i livet

Söndag 8/3

Publicerad 2009-03-08 20:38:06 i Allmänt,

Tid här; 15.30
Vädret idag; Sol, +30c, jättevarmt! :)

Kul om jag har varit fullt omedveten om att det var dags att ställa fram klockan 1 timme idag..
Så nu ligger vi alltså 7 timmar efter svensk tid.
Har spenderat större delen av dagen utomhus.. trots lite halsont. Men det har varit så skönt i solen.
Just nu sitter jag vid poolen, i skuggan, och läser en bok. Tänkte ta en titt på mejl osv så då passar jag på att skriva ner några rader också.

Det är ganska tyst i huset idag..
Alla ligger och är lite småkrassliga. Värst är det för älsklings Bret som är så sjuk att han hamnar i dvala lite titt som tätt.. det enda han gör är att sova. Det syns på stackarn hur dåligt han mår.
Får hoppas att man inte blir smittad själv.
Själv har jag nog kommit underfund med varför min mage krånglar så mycket.. Det är nog just för att jag oroar mig för saker, som ansökningen till skolan, skatten från Holland osv. Därför känner jag mig sjuk, fast ändå inte.
Oron börjar väl lätta lite grann skulle jag tro.. försöker så gott jag kan att tänka på andra saker och koncentrera mig på det jag har framför mig istället. Just nu kan jag jue ändå inte göra så mycket åt sakerna. Får helt enkelt försöka ta det som det kommer.

Jaja.. nu ska jag återgå till mitt viloläge och min bok..

Saknar er! Älskar er!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela