Sanna - Mitt i livet

Stjärnfall..

Publicerad 2009-03-12 04:27:29 i Allmänt,

Tid här; 23.18

Hela dagen har jag mest känt mig som att jag blivit överkörd av ett tåg eller något annat enormt fordon. Men det har fungerat och jag har vilat mig mest hela dagen.
Nu sitter jag i sängen och tänkte att jag ska försöka läsa klart min bok jag påbörjade för några dagar sen.
Jag har, trots mitt överkörda mående, känt mig lite mer uppåt idag. Kanske för att det blir mer ordning på vissa saker och jag inte behöver oroa mig så mycket mer.






Jag vill skicka hem en massa goa kramar till alla de som finns mig nära..
Tänker inte namnge er för ni vet jue själva om ni ska ta åt er eller inte! ;)
Saknar er väldans mycket och trodde inte att det skulle vara så svårt att vara ifrån er. Men ni finns i mina tankar varje dag och jag finns ändå här för er.. Fast jag inte kan vara nära!
Älskar er väldigt mycket!


Jag såg förresten ett stjärnfall när jag var ute och tog min sista cigg..
Det kändes som att stjärnan föll väldigt sakta och att den faktiskt tog tid på sig. Det försvann tillslut och det enda man kan se var en liten prick.. ungefär som när en smällare/raket har brunnit ut.
Självklart så måste man jue önska sig någonting också.. jag bestämde mig för att önska mig nått jag inte brukar göra vanligtvis. Något som jag försöker att inte ens tänka på ännu mindre önska!
Jag önskade mig.. nee, nått måste man jue få hålla hemligt också!! ;)


Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela