Sanna - Mitt i livet

Tisdag 24/3

Publicerad 2009-03-25 05:44:30 i Allmänt,

Ja, egentligen så är det väl onsdag redan, men skitsamma..

Har varit på Coral Square Mall idag och tänkte att jag skulle shoppa..
Kom hem tomhänt!! Det enda jag köpte var en macka på Subway och en cola!
Jag är då absolut inte shoppaholic och det är väl kanske lika bra för plånboken.. men nån gång då och då kan man väl försöka sig på att hitta nått man vill ha! Jag vill gärna shoppa det är inte det. Men jag hittar jue aldrig nått jag verkligen vill ha eller så tycker jag inte att det sitter nå bra eller så är det nått annat fel. Så det är ganska tråkigt. :(

Fast jag kan säga att jag tog igen det lite när Velia kom och hämtade mig och ville åka till köpcentrat igen.. Då fick jag med mig ett par flip flops ($10) och det bästa av allt Akons nya skiva! ($17).. Så lite pengar gjorde jag av med idag i alla fall! Jag har lyssnat sönder alla Akons låtar på Youtube ett bra tag nu och vill jue självklart ha de i min dator och mp3 så det var lika bra att inhandla den skivan. Varenda låt är jue helt underbar! :) Poppade med Velia i bilen.. ;) Vi åkte till Tijuana Taxi och åt middag och skulle lyssna på en av Velias vänner som skulle spela på en sån 'Open mic night'.. Han var verkligen jätteduktig!
Väldigt oplanerad och spontan kväll och jag tycker det är så skönt att komma ut och träffa lite folk.

Nu längtar jag verkligen tills på lördag.. då ska det festas ordentligt! Plus att det ska bli så roligt att träffa alla igen! Känns som att det är på tok för länge sen nu.

Måste ta en värktablett och se om jag kanske kan sova lite.. Har en mensvärk som driver mig till vansinne! Kul att man fick det också! Men lika bra när jag har allt annat också.
Nästa vecka ska jag försöka ta nya tag och bli en krya och roligare människa. :)

Pusa,
Sanna


Velia, Daniel, Karo och jag på Tijuana Taxi..



Jag vet inte om man ser så mycket skillnad på håret..
Men det är i alla fall nygjort och fräscht och jag slipper få panik! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela