Sanna - Mitt i livet

Tisdag 31/3

Publicerad 2009-04-01 00:45:01 i Allmänt,

Känner mig på ganska dåligt humör idag.. Vet inte vad det är med mina drömmar men de låter jue inte mig få en god natts sömn i alla fall och självklart resulterar detta i att jag känner mig trött under dagen.

Igår så åkte jag och träffade David, Steve och John..
Vi var på Coral Springs Ale House och åt middag och slötittade på Basketmatchen mellan Miami och Orlando. Miami förlorade tyvärr.
Efter det åkte vi och töntade oss på Walmart en stund.. Tittade runt på filmer, provade kepsar och kastade boll som 10-åringar.. Det var kul men jag försökte lugna ner grabbarna så att vi skulle slippa bli tillsagda. Haha.. det är så jäkla pinsamt! ;) Sen åkte vi hem till Steve och hängde där en stund. Skrattade så jag fick magknip! Det är så roligt att spendera tid med de! Helt underbara människor! :)







Töntarnas töntar.. jag vet! ;)



Idag har Melissa varit här en sväng.. Hon berättade för mig att hon vill att jag ska vara brudtärna på hennes bröllop som ska vara i vinter! Jag blev massa glad och fick tårar i ögonen! Haha
Jag kan knappt fatta att hon ska gifta sig! Det är helt sjukt.. Jag hoppas att jag ska kunna ordna så att jag kan komma hit en vecka och vara med i hennes bröllop. Skulle vara så himla roligt! :)
Annars har det ösregnat en del av dagen och när det inte regnat har det varit så fuktigt så man inte ens vill kliva ut genom dörren!! Så det har varit en ganska ointressant dag idag..
Imorn ska jag träffa grabbarna igen! Ladies night på de flesta klubbarna här! ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela