Sanna - Mitt i livet

Torsdag 19/3

Publicerad 2009-03-19 15:56:43 i Allmänt,

Tid här; 10.48

H*lvetes, piss, skit..

Jag är inte bättre i örat!! Och detta betyder jue självklart att jag måste gå tillbaka till läkaren och få någon annan medicin.. Vilket betyder att jag kommer bli ännu fattigare!!
Just nu känns det som att jag vill åka hem!! Helt ärligt.. för ska jag vara sjuk kan jag lika gärna vara hemma.
Alltså.. det värker fortfarande lite grann och jag har fortfarande lock för örat.. så det kan jue inte ha blivit bättre. Dessutom så har halsen börjat göra ont igen.

Jag vet att jag inte, egentligen, borde klaga om såna här fjuttiga saker.. speciellt inte när andra har det så mycket värre! Men det här är verkligen skitjobbigt just nu. Det går över.. ja visst! Men när??!!
Jag har inte varit utanför det här huset, om man nu inte räknar med affären, på snart två veckor!! Jag blir galen på att inte göra något och på att gå runt och vara hängig.. Det är inte jag.. Jag är glad, vill göra saker!
Jag har gått ner ca 3kg under de tre veckorna jag har varit här och mest är det väl för att maten inte smakar ordentligt nu när jag är sjuk.. så det är jue jättebra att så fort jag börjar må bättre så kommer de att komma tillbaka.

Jag är skitnegativ idag.. och vill inte ens kliva upp ur sängen!
Och jag tänker faktikst inte ursäkta mig för det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela