Sanna - Mitt i livet

Fredag 1/5

Publicerad 2009-05-01 17:35:05 i Allmänt,

Maj är redan här!! Helt sjukt va tiden går fort!
Finns inte mycket att skriva om.. jag njuter av livet tillsammans med så oerhört underbara människor att det är svårt att förklara. Det är ett skönt gäng man spenderar tid med. Känns bra. :)
Att vädret är helt underbart bra gör jue inte saken värre direkt.

Ikväll är det grillning och mys med mina bästa som gäller.. :)
Får se om det blir utgång också kanske. Inget måste direkt utan nu är det umgänge på högnivå som gäller. Hade jag bara haft ett jobb (att ha ångest över, haha) så hade allt varit mer eller mindre perfekt. Men man kan jue inte få allt här i livet.. Fast man gärna önskar det. ;)

Pusa,
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela