Sanna - Mitt i livet

Måndag 25/5

Publicerad 2009-05-25 17:07:10 i Allmänt,

Lördagskvällen spenderades först på Fame, där My spelade biljard med sin pappa.. jag tittade på eftersom jag verkligen suger på själva spelandet. Haha..
Vi drog vidare till Nybron och shakade lite. Det var inte jättemycket folk men vi hade kul och jag träffade ändå en del roliga människor. Kul att umgås med My också såhär mellan varven. Det gäller att passa på medans hon är hemma. :)

Igår sov jag länge.. tog sedan mitt pick och pack och hämtade upp Dado för att åka ut till Sundbyholm där det var grillning med hela det gänget. Vi hade jättetrevligt ända tills det började regna. Men vad hade vi förväntat oss? Åkte sen hem till Dijana för lite fika och sen till Fame för att spela lite biljard. Och ja.. jag spelade faktiskt också. :) Det gick jue sådär bra men det var kul i alla fall. Jag döpte 'krattan' till Herrman, han var min bästa kompis igår! ;)

Idag har jag vaknat skapligt.. varit på en 5km promenad i det fina vädret och så har jag faktiskt inte gjort nått annat. Känner att jag inte alls har någon lust för nått, utan bara vara hemma. Skönt det också. :)

Några bilder från helgen..





 

 

 


Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela