Sanna - Mitt i livet

Torsdag 21/5

Publicerad 2009-05-21 15:34:12 i Allmänt,

Det här misslyckade-botox-freaket vågade sig ut även under kvällen igår..
Sällade mig till Annika och Lela och gick till Fame för lite umgänge. Det var rätt mycket folk eftersom det var biljardturnering så det var ganska trevligt.
Folk försökte fråga lite försiktigt vad jag hade gjort med läppen, de flesta trodde att jag hade slagits med någon eftersom min stackars svullna läpp börjar lika en fläskläpp.
Så jag tror att jag ska köra på den storyn från och med nu. 'Och om jag ser ut såhär så ska ni se den andra snubben..' Man får jue lov att ta i ordentligt så att folk tror att man är tuff.. Haha
Ni som vet sanningen behöver väl inte skvallra för någon??

Tankar som snurrar i mitt lilla huvud gör att jag har lite svårt att koncentrera mig idag. Att jag inte fått så många timmars sömn inatt gör inte saken bättre..
Men jag har en mysig och lugn dag hemma i Torshälla. Pappa ska grilla och Syster med familj ska komma hit. Massa mysigt jue.. :)
Vet inte riktigt vad som händer och sker under kvällen men jag antar att det kommer att visa sig.

Jaja..

Jag längtar till sommaren.. och jag längtar ner till Kroatien, som känns som att det är väldigt långt borta just nu.. :( Men jag håller fortfarande tummarna för att det ska ske nått mirakel! ;)




Åååh, det känns som att det var evigheter sen..
Och jag skulle gärna se ut sådär igen. Haha


Och den här gillar jag massor..


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 18:35:12

ooooh, vi väntade på den där "lilla" båten och vi skulle vidare, så mys, a fan vem skulle inte vilja ha tbax kilona som fanns 2006 =) uuuuuft va nice vi va!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-21 19:05:07

Mm, vi satt på taket på båten och njöt av solen.. :) Jag skulle vilja Bli av med kilona som lagts på sen 2006!! ;) Skulle sitta fint..

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 19:55:47

mmm ja minns.. de va så mys, o goood mat åt vi.. fan vi måste ta en catch up på alla bilder o crya some rivers ihop =)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-22 13:42:48

Faan vad jag längtar ner till Kroatien! Jag Måste åka ner en sväng.. Annars kommer jag inte överleva resten av året. :( Får ta en myskväll med bilder och crya! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela