Sanna - Mitt i livet

Trött?

Publicerad 2009-05-07 01:56:12 i Allmänt,

Jag är nog ganska trött.. men inte sådär så att man kan sova.
Passar på att prata med Kris över Facebook. Saknar de massor jue! Hon berättade att Bret hade frågat efter mig förut. Och nu hade han ställt sig brevid datorn och, antagligen sett min bild, och sagt mitt namn!
Gud det gör ont i hjärtat för att jag saknar honom så mycket! Hur kan man älska en unge så mycket.. som inte är ens eget? För hans skull skulle jag absolut kunna flytta till Florida. :)

Annars har det varit ett par händelselösa dagar som passerat. Känner mig tråkigare än tråkigast.
Snart klättrar jag verkligen på väggarna. Jag Måste ha ett jobb!!
Blir bara deppig av att gå hemma såhär! :(

Nee, nu måste jag nog försöka sussa lite..

Pusa,
Sanna




Jag hoppas att solen ska vara framme imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela