Sanna - Mitt i livet

En förmiddag i Godisaffären

Publicerad 2009-11-12 11:22:17 i Allmänt,

Spenderar denna torsdagförmiddag på CandyStore i Tuna Park.
Min gamla chef hörde av sig och frågade om jag vill jobba några timmar den här veckan och man tackar väl aldrig nej till lite extra pengar, eller?
Jag har inte jobbat här ute på över ett år men det är som att cykla. Har man en gång lärt sig det så glömmer man det inte. :) Det som är lite tråkigt är väl att man känner sig så ensam.
Men jag poppar med en massa bra musik på min Spotify och är glad ändå. :)

Fick tid hos tandläkaren redan på tisdag istället.. Kanske man kan lugna ner sig lite över det här med tänderna. Hahaha.. Självklart kan oro göra allt så mycket värre. Men nu ska det bli ändring på det.

Min stackars mamma har brutit handen!! Så nu måste hon vara gipsad i 5 veckor! Jag blir alldeles ledsen när jag tänker på det. Min stackars, lilla mamma.. Som alltid är igång.
Ska åka hem till henne och ge henne en kram när jag slutar.. Fast hinner jue inte stanna så länge eftersom ja har jobb på Harrys ikväll också. Det blir alltså en lååång dag.

Jaja..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela