Sanna - Mitt i livet

Trötter

Publicerad 2009-11-07 04:42:22 i Allmänt,

Det här med att vara trött o ändå inte kunna sova är nått jag ogillar.. Starkt!! När man bara gäspar o gäspar när man är igång o bara längtar till sängen för att sen, när man väl ligger där vara 'klarvaken' känns bara irriterande! Kom hem från jobbet för typ en timme sen o jag var riktigt trött när jag stämplade ut. Men nu ligger jag här på soffan.. O självklart med en miljon tankar som snurrar i huvudet. Försöker titta på tv för att distrahera o försöka koppla bort. Men det kommer verkligen bara skit på tv såhär dags. Jag saknar min Miki. Tycker inte om att sova utan honom. :( jobb imorn igen.. Nästa helg har jag äntligen en ledig lördag. Jag längtar verkligen! :) får se om jag kanske lyckas somna nu. Pusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela