Sanna - Mitt i livet

Fredag..

Publicerad 2009-10-09 17:04:03 i Allmänt,

Jaha.. Så var fredagen här. Jag är inte lika entusiastisk som alla andra då jag ska jobba hela helgen o inte är ledig förrän på söndag. Men kan ändå se charmen. :) Jag hade i alla fall en helt underbar kväll igår med min älskling. :) sådär fint som man bara kan ha med någon som man tycker så otroligt mycket om. :) Till och med när det inte händer alltför mycket. Tyckte det var lite jobbigt när han var tvungen att kliva upp till jobbet imorse. Hade gärna behållit honom här resten av dagen. ;) Dagen idag har varit helt bortkastad känns det som. Inget vettigt har gjorts alls!! O nu är det snart dags för jobb. Måste nog börja fixa mig om jag ska hinna. Ha en trevlig helg. Pusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela