Sanna - Mitt i livet

Ledig torsdag..

Publicerad 2009-10-08 19:40:47 i Allmänt,

Fick inte många timmars sömn inatt utan fastnade med boken Emma - Mias dotter av Maria Eriksson. Hon som skrivit Gömda bla. Den berättar jue historien från dottern Emmas vinkel och verkar rätt så intressant. Hade satt väckarklockan på 10.30 men stängde av den samma sekund som den ringde.
Blev sen väckt av Miki som ringde vid 11.40 för att säga God morgon.. och det var jue tur att han gjorde det för annars hade jag väl sovit resten av dagen och missat min lektion i Engelska. Hahaha

Efter skolan mötte jag upp Miki och vi åt mat på Spicy Hot, mums.. :)
Sen gick vi ner på Clas Ohlsson och köpte en dvd-spelare till mig. Det behövs när jag är hemma.. speciellt som jag inte har alla kanaler och det blir rätt långtråkigt när det inte kommer nått bra på tv.
Resten av dagen har jag spenderat med tvätt och att bara fixa i ordning här hemma. Miki är på väg och vi ska hyra film och faktiskt sova här inatt. Båda två.. ;)
Jag har lovat att jag ska rita ett kors i taket den dagen han kommer och sover hemma hos mig.. hahaha!! Men jag låter nog bli det tror jag.

Det känns konstigt att inte jobba idag.. Jag som vanligtvis spenderar mina torsdagar på Harrys vet inte riktigt vad man gör när man är ledig en sån här dag. Haha
Fast jag tycker att jag har fått en hel del bra gjort i alla fall.
Dessutom ser jag fram emot en kväll med kramar och mys med min finaste älskling. Det är jue aldrig fel. :) Och jag jobbar jue faktiskt både fredag och lördag den här helgen, vilket jag inte gjort på väldigt länge. Men det kan bli roligt.. håller tummarna för det i alla fall.

Aja.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Nu är ni uppdaterade på vad som händer i alla fall. :)

Pusa,
Sanna



Ibland är livet goooodis.. ;)

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-10-08 20:13:16

Gömda, Asyl och Mias hemlighet är bra böcker.. Emma är bara en upprepning av de andra böckerna och fruktansvärt dåligt skriven då den inte är skriven med hjälp av nån annan. försökte läsa den.. men fick lov att sluta.. meningarna var så amatörmässigt skriva att det inte gick! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela