Sanna - Mitt i livet

Dag 10 - Det här har jag haft på mig

Publicerad 2010-12-20 22:05:59 i 30 dagar med Sanna,

Holy Crap..

Snacka om att jag ligger efter med min blogglista.. Den som jag skulle vara så noga med! :S
Men det kanske inte var så smart att börja med den i en månad som December.
En månad fylld med så mycket att göra och så lite tid..

Aja.. här kommer i alla fall ett litet försök till att blogga i kapp lite.



För det här inlägget så valde jag en outfit där jag är fixad..
Man får jue inte vara dum! ;P


(Bild från min 25-års fest med tjejerna)


 

Klänning från Gina Tricot
Bolero (gammal) Gina Tricot

På benen har jag ett par tights från Pierre Robert
Och pumps från Skopunkten.
(Hittade ingen bra helkroppsbild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela