Sanna - Mitt i livet

Dag 12 - I min handväska

Publicerad 2010-12-20 22:53:06 i 30 dagar med Sanna,

Det är lite olika vad jag har i min handväska.
Beror självklart på vad jag gör..

Men en vanlig dag kan det se ut som följer;

*Smink
*Hårspray
*Pennor
*Skolböcker (de dagar jag ska till skolan)
*Kalender
*Laddare till iPhone
*Hörlurar
*Plånbok
*Nycklar
*Idominsalva
*Läppstift
*Läppglans
*Handcreme
*Huvudvärkstabletter
*Vattenflaska
*Kamera
*Nässpray
*Näsdukar


Tungt blir det.. och jag har säkert glömt en del också. Hahaha

Om jag går ut är det betydligt mindre grejer, i en betydligt mindre väska. ;)
Då får kamera, mobil, kort (konto- och körkort), kontanter, ett läppstift och cigg följa med.
Lite lättare att bära kan jag tala om. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela