Sanna - Mitt i livet

Dag 13 - Den här veckan

Publicerad 2010-12-20 23:03:06 i 30 dagar med Sanna,

Får väl köra på denna vecka då..

Hmm.. hur kommer det se ut?

Måndag (idag); Skola i Stockholm hela dagen. Lektion i Affärsjuridik.
Vi har pratat om Anbud och Accept och Fullmakt.
Självklart var tåget inställt så fick ta en ersättningsbuss hem.. mindre roligt! :S
Gick en sväng på stan. Handlade lite kläder på Gina Tricot för min presentkort. :D Har ätit och tvättat lite tvätt.
Försökt att planera lite julklappar dessutom. :)

Tisdag; Jag går på spontant jullov under sista dagen i skolan.
Orkar inte bråka med tågen. Det har jue varit hemska förseningar hela dagen idag. :S
Ska ta en sovmorgon, försöka få lite nytta gjort och även träffa Carro.

Onsdag; Jobbar på Papas Tapas och sen är det julfest med personalen där. :)
(Måste komma ihåg att köpa en julklapp till bytet också)

Torsdag; Försöka få det sista färdigt inför julafton.
Åker hem till mina föräldrar för att sova över. :)

Fredag, Julafton; Fira med familjen. Invänta Miki och åka och fira med hans familj.

Lördag, Juldagen; Jobba på dagen?
Jag jobbar i alla fall kvällen i baren på Harrys. Får se hur det kommer att gå. ;P

Söndag, Annandag jul; Ska jag tokdäcka hemma.. bara vara. :)


Här har ni min vecka..
Känns som en lugn en jämfört med tidigare veckor. Trots att det är julafton snart. :)


Min vecka som har gått har varit fylld av pluggångest, tenta och redovisning, lite panik, sömnbrist, tågkaos, utgång och fest, mys med älskling, middag med trevligt sällskap och ett försök till att bli människa igen.
Känner mig inte riktigt hel från veckan som har gått.. Får hoppas att det återgår till det normala snart. Känner ännu en förlylning som är på väg.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela