Sanna - Mitt i livet

Dag 15 - Mina drömmar

Publicerad 2010-12-20 23:14:44 i 30 dagar med Sanna,

Hoppar över Dag 14, då det var en "Vad jag hade på mig".

Det här inlägget har jag funderat på ett tag..
Ska man skriva om sina drömmar, som man drömmer om på nätterna, eller är det vad man drömmer om inför framtiden?
Det kanske är roligare att läsa om drömmarna för framtiden ändå.

Jag drömmer om en framtid med Miki..
Ett stort bröllop med alla våra nära och kära. Jag drömmer om en barn.
Inom en snar framtid skulle jag gärna vilja att dessa drömmar slog in. ;)

Jag är färdig med skolan om ett och ett halvt år.
Då drömmer jag om att jag ska ha ett jobb som jag trivs bra med. Att jag är duktig på det jag gör och att jag tjänar relativt bra med pengar.
Jag drömmer om en villa någonstans inte så långt från stan. Möjligheter till att resa och njuta av familjen.

Jag drömmer om att jag fortfarande har mina nära vänner nära..
Att min familj mår bra och att vi också, fortfarande, har en nära relation.

Jag vill ha ett relativt normalt liv, fast ändå inte..
Förstår ni vad jag menar? Jag vill inte riktigt bli en "Svensson" men jag har gärna en del av det livet i alla fall.
Jag hoppas att vi ska vara lyckliga, fortfarande förälskade och ta vara på dagen. :)

Det är något av vad jag drömmer om..
Känns som det hela tiden fylls på med nya drömmar vart efter livet går.
Det kommer, när tiden är inne. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela