Sanna - Mitt i livet

Dag 16 - Min första kyss

Publicerad 2010-12-21 11:27:31 i 30 dagar med Sanna,

Det finns tyvärr inte så mycket att säga om den då jag faktiskt inte kommer ihåg den.
Kan inte ha varit så speciellt. Annars hade jag väl lagt det på minnet.

Men överlag är väl alltid den första kyssen med en ny person ganska pirrig..
Eller?

Jag kommer faktiskt ihåg min första kyss med Miki..
Det var sådär så att man kände att det skulle hända något men man visste inte riktigt vem som skulle ta det första steget. Pirrigt i magen och jag tror till och med att jag blev lite yrslig. ;)

Att kyssas med någon som man inte har känslor för är ju bara en "waste of time".
Helt onödigt..
Tycker i alla fall jag.
Det kan bara inte bli bra. Jag tycker att det är känslorna som spelar stor roll i det hela.
Att kyssas är något av det mest intima man kan göra med någon annan.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-21 16:25:25

Instämmer helt! /MInna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela