Sanna - Mitt i livet

Dag 19 - Det här ångrar jag

Publicerad 2010-12-29 23:17:02 i 30 dagar med Sanna,

Jag valde att hoppa över dag 17 och 18, då jag har haft svårt att välja ut ett speciellt tillfälle för de.
Det är därför som jag inte skrivit på listan på ett tag nu igen.

Men jag vet inte riktigt heller vad jag ska skriva om denna dag..
Jag ångrar egentligen ingenting.
Fast jag funderar ofta på hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade gjort de val i livet som jag gjort.
Sen tänker jag att jag kanske t.ex. inte hade träffat Miki, eller vi kanske inte hade varit tillsammans idag.

Eller att jag kanske inte hade åkt till Amsterdam och Florida.. eller träffat de människor som jag träffat.
På ett sätt är jag väl kanske inte så glad över allt som har hänt tidigare i mitt liv.
Men det är också val som jag själv har gjort och de valen har format mig till den person jag är idag.

Och faktiskt så tycker jag att det är en helt okej person.. ;)







Jag ser ut som en anka på den här bilden.. men det kan jag bjuda på. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela