Sanna - Mitt i livet

Dag 21 - Ett annat ögonblick

Publicerad 2010-12-29 23:44:13 i 30 dagar med Sanna,

Dagen innan min student.
Hela klassen skulle sjunga på avslutningen för de 1:orna och 2:orna.
Under tre år hade vi verkligen hunnit komma varandra nära och vi var en klass med en otrolig sammanhållning.

Just den dagen skulle vi sjunga "With a little help from my friends"..
Det var en låt som för oss betydde ganska mycket och som vi kunde få att låta riktigt bra.

När vi stod där och sjöng kommer jag ihåg att jag tänkte att det skulle vara sista gången.
Tårarna vara nära så många gånger när jag tänkte på allt det roliga som vi gjort och upplevt.
Jag rös från topp till tå när vi stod där.
Om jag inte minns helt fel så höll vi om varandra också när vi sjöng.

När jag tänker på min klass från gymnasiet så kan jag le..
Vi tog oss igenom tre år och kom ganska långt med lite hjälp av varandra.

Den roliga tiden kommer jag alltid att bära med mig..
Och den stunden på själva studentdagen då våran klassföreståndare spelade en låt på sint trumpet för att ord inte kunde beskriva hur mycket han tyckte om oss.
Inte ett öga var torrt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela