Sanna - Mitt i livet

Dag 26 - Mina rädslor

Publicerad 2010-12-31 00:41:57 i 30 dagar med Sanna,

Jag har många rädslor i livet..
Kanske för många ibland.

Jag tänker på, och oroar mig för, en massa saker.
Hur det ska gå i skolan, med ekonomin, med jobb, döden, förändring.. ja framtiden i stort.

Men jag har lärt mig att släppa lite på rädslorna och oron också.
Jag har förstått att man inte leva på det sättet, man måste släppa taget ibland och låta livet ha sin gång.
Man kan inte ha en plan för allt här i livet, då det inte funkar så.

Jag gillar livet och jag gillar att man inte kan planera allt. :)

Sen är jag ju rädd för ormar, spindlar, råttor.. men det är ju en annan sak. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela