Sanna - Mitt i livet

Hmmm

Publicerad 2010-02-23 19:20:42 i Allmänt,

Jag tror att jag kanske har tagit mig lite vatten över huvudet!? Ett prov som jag skulle ha om fyra veckor är nu flyttat till om två veckor. Bara för att jag ska spara in lite tid. Vilket är bra i sig men det är en del att göra inom de närmaste veckorna i alla ämnen. Jag har ju knappt ens fattat att jag går i skolan. Så det gör jue inte saken lättare. Haha.. Men jag får göra mitt bästa helt enkelt. :) nu lägger jag i alla fall skolböckerna på hyllan för en myskväll. Först lite thaimat o tjejsnack med Maggi. :) sen åker jag o myser med min älskade ängel!! Det kommer nog göra susen!! :)

Kommentarer

Postat av: Maggi

Publicerad 2010-02-23 21:33:03

Lovely.. Goood mat och trevligt hade vi! Always en massa snack och snax  du är alltid välkommen till vår flaschiga lya!! Du har ju plats i "Miltons" rum tills han anländer haahaa Puusa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela