Sanna - Mitt i livet

Prov, prov, prov..

Publicerad 2010-02-24 17:43:26 i Allmänt,

Fick en smärre chock idag när det gick upp för mig att jag kommer att ha fem prov på fyra veckor med start nästa vecka!! Idag bestämde min lärare i matte att vi ska ha nästa delprov redan 8/3. Lite väl tidigt tyckte de flesta i klassen o protesterna var många, men vad gör man? Haha. Han fick som han ville, vilket betyder att jag har prov i svenska o matte på samma dag. NU!! Har jag fattat att jag går i skolan (bättre sent än aldrig eller, haha) och av ren ångest har jag ont gjort något annat än suttit nergrävd med näsan i naturkundkap de senaste timmarna. Sådär lagom roligt ämne. :/ ska ta tag i lite matte också och sen ska jag bege mig ner till Gympozz på ett pass. Nackspärren verkar ha släppt och förkylningen är ju inte så jättefarlig längre så nu är det dags. :) kanske man kan ha ångest för en mindre sak i alla fall. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela