Sanna - Mitt i livet

Längesen..

Publicerad 2010-01-11 14:55:18 i Allmänt,

Sitter i skolan igen.. Dagen har bjudit på en introduktion i Matte C. Blivit lite avskräckt kanske man kan säga.. Kommer att bli tufft. Sitter o väntar på att min lektion i Svenska B ska börja. Det är tydligen också bara en introduktion. Har ju börjat en gång redan men behöver visa upp mig för att inte bli av med min plats. Dagen idag kommer bara bestå av skolarbete. Det blir hem o sätta igång med Historian sen. Det såg lite läskigt ut också. Inte alls som lektionerna på Komvux. Men nu håller vi tummar o tår för att allt ska gå bra den här terminen. :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-11 17:42:08

duktig du är som pluggar santtu..att du orkar..=) Kram Minna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela