Sanna - Mitt i livet

Det har varit ett par tuffa veckor den sen...

Publicerad 2010-06-30 02:17:28 i Allmänt,

img_0346 (MMS)

Det har varit ett par tuffa veckor den senaste tiden. På arbetsplanet kanske jag ska tillägga. Lite sömn, mycket jobb och en massa mindre tid för allt annat. Igår hade jag en ledig dag, min första på två veckor!! Det var skönt kan jag meddela. Älskling och jag gick på stan och shoppade lite, bl.a. fick jag med mig den där sköna skjortan från Gina. :) middag på HåPe's och sen lite häng med Carro och Pero innan det var dags att gå hem. Idag har det varit sådär sjukt varmt! Och självklart har jag jobbat. Shit vad vi har sprungit.. Ska alldeles strax krypa ner brevid älskling som sover sött sen ett par timmar tillbaka. Slutade jobba 00.30 men kan ju som vanligt inte somna direkt när jag kommer hem. Det blir jobb fram tills på fredag och på lördag sätter vi oss på planet och åker till älskade Kroatien!! Underbart ska det bli vill jag lova. :D God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela