Sanna - Mitt i livet

Har jag berättat?

Publicerad 2010-06-03 16:38:04 i Allmänt,

Att jag ska åka till Kroatien!?
Idag är det faktiskt en månad kvar.. :)

3-28/7, nästan en hel månad(!), ska jag och älsklingen ha en skön semester!! Det ska bli skönt att komma bort ett tag och bara ta det lugnt.. Inte för att jag klagar på livet nu, inte alls!
Men det är alltid skönt att komma iväg och få lite ny luft under vingarna.
Vi får bara hoppas på att jag kommer in på skolan till hösten så jag vet vad det är jag ska ha ny luft till. ;)

Meeen, i alla fall.. Kroatien var det ja.
Det ser jag fram emot så otroligt mycket.. sol, bad, god mat, trevligt sällskap och bara vara.



 

 

Snart så.. ;)

Kommentarer

Postat av: Torsteinmolly

Publicerad 2010-12-25 21:18:57

Thanks for the information

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela