Sanna - Mitt i livet

Högskolestudier - Check!

Publicerad 2010-06-16 13:59:43 i Allmänt,

Den 17 augusti börjar jag plugga på Företagsekonomiska institutet i Stockholm, för att om två år vara klar Key Account Manager!!! :)

Wiiiiieeeeee!!!!!

Jag kan inte förklara hur glad jag är!! :) Det känns helt underbart att veta vad man ska göra i höst och att jag inom en ganska snar, ändå, framtid kommer att vara färdig för det jag vill jobba med. :)



Såhär glad kan man vara när man fått veta att man kommit in på den utbilning som man sökt!
Eller.. så kan det också vara de 5 glas bål som jag drack på studentdagen. ;)



Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2010-06-16 18:08:22

Grattis Grattis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela