Sanna - Mitt i livet

Det går bra nu..

Publicerad 2010-03-13 13:13:23 i Allmänt,

Det är lördag, solen skiner o termometern visar +3c ute. Känns som att våren är på väg o trots att det fortfarande är stora Berg med snö ute så känner jag mig lite mer positiv. :) veckans alla prov har gått bra. Lyckades skrapa ihop ett VG till och med på matteprovet. :) det har jag inte fått sen jag läste A-kursen. Kan inte annat än att känna mig lite stolt. :) svenskaprovet gick också vägen. Veckan har gått i skolans o träningens tecken. Har tränat fyra pass den här veckan och pluggat som en galning. Igår, fredag, var jag hemma hela kvällen och bara läste. Prov igen på måndag, religion. Och på tisdag är det tänkt att jag ska hålla tal på svenskan. Sträckläste därför nästan 300 sidor i boken jag ska tala om igår. Kunde inte slita mig. Tror att det ska gå bra.. Igår fick jag också hoppa in som lärarvikarie på min gamla skola. Tre lektioner skulle jag hålla. Tycker överlag att dett gick ganska bra. Högstadieelever är inte så snälla nuförtiden. Ikväll ska jag jobba på Harrys igen. Har ju varit ledig en vecka nu. Men det ska bli skönt att få lite omväxling. Imorn ska det pluggad igen. Jag ha blivit en liten plugghäst. Hahahaha.. Aja, ska iväg o tvätta mammas bil. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela