Sanna - Mitt i livet

Ny vecka, nya tag..

Publicerad 2010-03-15 11:13:29 i Allmänt,

Måndag är här.. Med strålande sol och allt!! :D det är inte varje måndag man vaknar upp och är pigg men idag gjorde jag faktiskt det. Eller skapligt pigg kanske man ska säga.. Skolan börjar 13.00 med matte och sen är det religionsprov på schemat. Som vanligt är jag ganska nervös. Det är inte lite man ska hålla i huvudet. Imorn ska jag hålla mitt tal på svenskan och efter det så kommer pluggtempot att sakta ner lite en stund. Nästa stora är väl nationella i svenska, nästa vecka och sen är det bara några rapporter som ska in.. Det känns som att det här kan gå vägen.. :) drygt två veckor kvar till Kroatien nu!! Ser fram emot att komma bort lite.. Även om jag måste plugga lite under semestern också. Nee, dags att sätta igång tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela