Sanna - Mitt i livet

Är det inte typiskt!!

Publicerad 2010-05-26 11:42:13 i Allmänt,

Igår, när jag jobbade på fritids så var det självklart att det skulle regna och vara kallt.
Bara för att JAG skulle vara rastvakt på lunchen..
Jag stod ute i 30 min, utan regnkläder eller paraply och "vaktade" ungarna som lekte och hoppade i vattenpölarna. Nä min rast startade var jag blöt ända in under det tredje lagret med tröjor som jag tog på mig!! Kallt var det kan jag meddela.

Kände mig frusen hela dagen igår efter det och tror ni inte att jag drog på mig en förkylning också..
Näsan och halsen är irriterade och huvudet känns tungt!

Men så är det ju så typiskt att man ändå ska vakna till sol! En dag då jag verkligen måste sitta och plugga historia och inte kan gå ut. Det ska skickas in redan imorn och jag har knappt ens börjat. :S
Jag är inte alls bitter på mig själv för att jag inte har börjat tidigare.. inte alls.. haha
Eller jo, kanske lite.. men nu är det snart slut!

Det här blir den första helgen på väldigt länge som jag slipper sitta med skolböcker.. att jag ska jobba både fredag och lördag gör mig absolut ingenting. För jag slipper plugga. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela