Sanna - Mitt i livet

Hej hopp!!

Publicerad 2010-05-10 23:08:04 i Allmänt,

Vem/vilka är det som smyger in här och tittar om jag uppdaterat?
Jag har jue knappt skrivit 10 inlägg under det senaste halvåret. Kan inte vara så spännande. Hahaha
Men om man kanske skulle ta och ta tag i det där?

Jag vet inte varför jag satte igång att skriva nu.. Ögonen går i kors efter en dag i skolan och en kväll av pluggande och egentligen borde jag ligga i sängen. Men lite kanske man kan skriva i alla fall.
Skolan tar upp det mesta av min tid, som vanligt. Det är ca tre veckor kvar av terminen och det ser ut som att jag kommer att klara av alla mina kurser.
De närmaste två veckorna är fullspäckade av prov och annat och det skulle inte förvåna mig om jag fått magsår innan sommarlovet börjar.. Haha

Imorgon har jag redovisning i Naturkunskap. Jag ska prata om, det kanske inte fullt så trevliga ämnet, tjocktarmscancer. Jippiii! Eller inte. :S
Men arbetet är gjort i alla fall och ett par minuter framför klassen är vad som väntar.

Känner mig inte alls taggad just nu, vilket är såå otroligt obra! (kan man säga så??) hahaha
Tror jag fortfarande lider efter helgens fest. Det var riktigt roligt men det tar jue bara längre och längre tid att återhämta sig ju äldre man blir. Nu hoppar jag nog festandet ett tag. Eller, man ska jue aldrig säga aldrig. Men det är så det känns för tillfället i alla fall.

Nästa vecka ska jag på intervju på FEI i Stockholm. :) Jag kanske kan fortsätta plugga i höst i alla fall.
Vi får helt enkelt hålla tummarna..

Nee, det här funkar inte längre. Jag tror faktiskt att sängen kallar.. haha

Bjuder på några bilder i alla fall innan jag ger upp.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela