Sanna - Mitt i livet

Lördagsplugg

Publicerad 2010-05-15 12:23:42 i Allmänt,

Usch.. sitter inne en sån här fin lördag och försöker få upp styrkan att orka plugga.
Har jue en del att ta tag i så att säga.
Skulle behöva få klart uppgifterna i Svenska, plugga lite Matte C (OCH Matte A) och dessutom ta tag i instuderingsfrågorna i Naturkunskap. Det känns som att det aldrig kommer att ta slut och man vet inte riktigt vart man ska börja..

Semestern är bokad i alla fall!! :) 3 och en halv vecka blir det i år! Så jävla skönt ska det bli. :D
Nu ska jag försöka peppa och ta tag i skolböckerna.
(Har jue i alla fall läst ut boken som jag ska ha prov på på måndag, så lite har jag minsann hunnit med)

Älsklingen åkte iväg tidigt imorse.. Han och grabbarna skulle fiska och hade redan fått flera fiskar när jag pratade med honom för nån timme sen. :) Mysigt och roligt.. perfekt väder jue.

Nehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela