Sanna - Mitt i livet

Söndag.. sköna söndag!

Publicerad 2010-05-16 16:16:59 i Allmänt,

Är trött idag.. väldigt trött.
Det blev sent igår eftersom jag jobbade och som vanligt inte bara kan stupa i säng när jag kommer hem.
Fick lite ångest när klockan visade 12.30 innan jag ens klev upp ur sängen.. trots att jag bara sovit ungefär 6 timmar eller så. Det var bara att släpa sig ur sängen.

Har prov imorn och skulle behöva plugga på.. nu börjar mardrömsvecka 1 av 2.
Så den här tröttheten och bristen på motivation går inte riktigt ihop med vad som väntar.

Världens bästa älskling håller på att laga mat. Färsk fisk, som han själv fångade igår och potatis och grönsaker blir det. :) Och dessutom kom han hem med en påse lösgodis till mig, som lite motivation för att orka plugga.
Som sagt.. världens bästa älskling! ♥

Nee, nu ska jag ta och fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela