Sanna - Mitt i livet

Åh, va bra det känns att ha tentan i ekono...

Publicerad 2010-11-05 14:36:10 i Allmänt,

img_0707 (MMS)

Åh, va bra det känns att ha tentan i ekonomi bakom sig nu! :D Det känns faktiskt ganska bra också, tror inte att jag behöver oroa mig för att inte bli godkänd. Det känns väldigt skönt att kunna tänka så. :) Ikväll ska jag jobba mitt första servispass sen i augusti. Jag ska jobba på Biscotti både ikväll och imorn. Känner mig lite nervös faktiskt. Tänk om jag tappar maten i knät på gästerna!? Usch, hemska tanke. Haha.. Men det är ju lite som att cykla, har du en gång lärt dig så kan du det sen. Men det är ju nått med rutiner som försvinner. Så det kan nog bli lite jobbigt med allt. Men vi får tänka positivt. :) Det kommer bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela