Sanna - Mitt i livet

Här har ni mitt nya tidsfördriv!! :) Och n...

Publicerad 2010-11-11 22:29:58 i Allmänt,

img_7523 (MMS)

Här har ni mitt nya tidsfördriv!! :) Och ni ska bara veta hur jäkla roligt det är! Som jag sa igår är det som ett riktigt träningspass! Har träningsvärk från gårdagens dansande och idag har jag kört på som en galning. Dansade i typ två timmar på eftermiddagen och sen strax över en timme nu på kvällen. Jag är helt slut!! Nu är det lite mys med älskling framför en film sen blir det sova. Ska jobba lunch imorn på Biscotti och på kvällen har jag en dejt med älskling. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela