Sanna - Mitt i livet

I brist på annan sysselsättning så har jag...

Publicerad 2010-11-20 19:31:10 i Allmänt,

img_0770 (MMS)

I brist på annan sysselsättning så har jag bakat kladdkaka i muffinsform. :) Till det serverade jag hallon och grädde. Och gott blev det kan jag meddela. :D Carro och Pero var precis här och fikade. Satsar på en kväll i soffan. "Så mycket bättre" börjar ju faktiskt om en halvtimme. :) Börjar mer och mer känna mig som en människa igen. Medicinen kanske faktiskt hjälper! Kan ju alltid hoppas på det.

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2010-11-21 20:26:44

Vad gott det ser ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela