Sanna - Mitt i livet

Känner mig som en levande död efter ett 13...

Publicerad 2010-11-07 02:34:36 i Allmänt,

img_0708 (MMS)

Känner mig som en levande död efter ett 13 timmars pass på jobbet. Snacka om att det känns att det var Evigheter sen som jag jobbade med servering! Helt sjuk dag och kväll har det varit! Och gårdagen ska vi inte ens prata om. Haha.. Men alla gäster slapp få maten i knät i alla fall och det har varit roligt. Just nu känns det bara lite som att fötterna ska gå av. Undrar hur det kommer att kännas imorn. :S Älskade söndag väntar när jag vaknar. Det betyder en hel dag av mys med min älskade. :D Nu säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela