Sanna - Mitt i livet

Nostalgi på hög nivå!! Rainbow Bright, som...

Publicerad 2010-11-13 16:10:42 i Allmänt,

img_0757 (MMS)

Nostalgi på hög nivå!! Rainbow Bright, som rider på regnbågen och som har magiska stjärnor. :) Filmen, som för övrigt är lika gammal som jag själv är, visas just nu på TV1000 Family. Jag älskade verkligen den här serien när jag var liten. :) Måste snart börja fixa mig för jobbet. Haft en mindre bra dag hittills då förkylningen är tillbaka och både näsan och halsen känns tjocka. :( Skulle gärna krypa ner i soffan och kolla film hela kvällen. Men nu är det dags att ta sig i kragen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela