Sanna - Mitt i livet

Om ni letar efter något att läsa kan jag r...

Publicerad 2010-11-30 18:40:30 i Allmänt,

img_0830 (MMS)

Om ni letar efter något att läsa kan jag rekommendera denna bok - Änklingen av Ray Kluun. Uppföljaren till En sorts kärlek. Så himla bra. Köpte den igår och började läsa den på tåget på vägen hem från skolan. Och sträckläste den mer eller mindre. 300 sidor var lästa innan jag somnade för natten igår. Ray Kluun skriver på ett så ärligt och ocensurerat sätt. Jag rekommenderar däremot att man ska börja läsa En sorts kärlek. Den handlar om en man vars fru är döende i cancer och hur han är ständigt otrogen mot henne. Hur han, och hon, kämpar under hennes sista tid i livet. Det är hemsk men vacker historia och man läser den med blandade känslor. Det är en sann historia och handlar om författarens liv Läs den och berätta sen vad du tyckte om den. :)

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2010-11-30 21:23:32

okej, härligt =) jo men det kan du hucka upp mig med, om du har den första hemma? då har jag något att göra medan jag jäser och växer, inte fan vill man gå ute, inte än! puss.. vidimose ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela