Sanna - Mitt i livet

Onsdagkväll

Publicerad 2010-11-17 23:00:36 i Allmänt,

Jag sitter i soffan och 'chillar'.. Usch, det där är ett ord jag sällan använder. ;)
Ännu en ledig dag har passerat och jag har spenderat den på ett trevligt sätt.
Först lunch på Ming Palace med pappa, Elin och Mattias. Det var längesen jag var på Ming under lunchen och hade mer eller mindre glömt bort varför jag så sällan går dit just den tiden.
När vi väl var där kom jag på anledningen.. Ägaren/chefen är alltid så stressad under lunchtid. Det skriks och gapas och det är nästan så att man själv är stressad när man går därifrån. Haha
Men de har alltid god mat så då kan man nästan bortse från allt det andra. :)

Dagen fortsatte med en tur till Tuna Park med mamma.
Shoppade lite nya tröjor och en klänning. Såg det som en liten 'belöning' efter mitt fina resultat på den senaste tentan. :D Eller ja, faktiskt så var det mamma som belönade mig. En liten 'bonus' kallade hon det.
Min mamma är världens bästa. :)

Kvällen har jag spenderat hemma. Försökt att skriva på redovisningen som vi ska ge i Marknadsföring på fredag. Det har gått sådär. Känner mig inte riktigt motiverad. :S

Jag börjar bli riktigt trött på att vara sjuk nu!! Kan jag aldrig få bli frisk?
Det sliter så jäkla mycket på min mentala hälsa.. känner att jag blir bara mer deppig för varje dag som går och jag vaknar sjuk. :(
Sen hjälper det inte att det är så mörkt ute, att jag oroar mig för min ekonomi - att anpassa sig till livet som studernt var svårare än jag trodde att det skulle vara.
Jag oroar mig också för jobb, för skola - även fast det går jättebra - och för allt annat som man kan oroa sig över.
Självklart gör inre stressen att jag blir sjuk. Det är en ond cirkel.

Tänkte försöka sova snart.. Få en tidig start imorn för att skriva klart redovisningen.
På eftermiddagen åker jag till Stockholm och Sophia. Ska sova hos henne då vi har blivit bjudna till en frukost på Café Opera på fredag morgon. :) Sover jag hemma så måste jag åka tåget som går 06.00 och det känns jue lite sådär. :S 
Vad jag förstått det som ska är det även en föreläsningen under frukosten, eller seminarie kanske man kan kalla det. Det är genom skolan som vi blivit bjudna och jag ser verkligen fram emot det.
Dessutom tycker jag att det ska bli riktigt mysigt att umgås lite med tjejerna från klassen imornkväll. :) Känns roligt när man får tillfälle att göra det.

Om min hosta ville ge med sig så känns det som att det är dags för sängen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela