Sanna - Mitt i livet

Sa jag imorse att jag kände mig pigg? Tji ...

Publicerad 2010-11-01 17:57:00 i Allmänt,

img_7571 (MMS)

Sa jag imorse att jag kände mig pigg? Tji fick jag för att jag hade en sån bra start på dagen. Jag har bara blivit tröttare och tröttare ju längre dagen har gått. :S skulle försöka plugga lite FEK innan jag åkte hem. Det gick sådär kan jag meddela. Höll tillslut på att somna ståendes på tunnelbanan från skolan. Tänkte plugga på tåget men det var så fullt så det fanns ingen plats vid ett vanligt säte. :( men nu är jag äntligen framme i stan. Ska skynda hem till min älskade man och äta. Plugga lite och sen blir det mys i soffan. :D Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela