Sanna - Mitt i livet

Stick i fingret och en banning från läkare...

Publicerad 2010-11-18 11:54:22 i Allmänt,

img_8598 (MMS)

Stick i fingret och en banning från läkaren för att jag röker! Det är vad jag har fått hittills av mitt besök på vårdcentralen. I natt har jag legat vaken till fem och hostat. Ingenting hjälpte! Varken hostmedicinen, halstabletter eller inhalatorn! Jag försökte till och med dricka te!! Och folk som känner mig vet att jag aldrig dricker te! Det var gott men hade svårt att njuta av det mellan attackerna. :S Nu har jag verkligen fått nog! Har en fruktansvärd träningsvärk i magen efter allt hostande och jag orkar inte en natt till av samma skit! Det positiva var att jag under den tidiga kvällen lyckades skriva färdigt uppgiften till MF. Eller ja, jag måste ju renskriva den sen men den största delen är avklarad. Får se om jag lyckas ta mig iväg till Stockholm ikväll. Eller om jag ska stanna hemma imorn. Det får tiden utvisa helt enkelt. Men jag som så gärna ville gå på den där frukosten. Och dessutom inte vill vara borta från skolan. :( Fast samtidigt så kan det kanske vara värt det. Så att man nån gång faktiskt blir frisk! Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela