Sanna - Mitt i livet

Det är en typisk måndag idag!! Jag gillar ...

Publicerad 2010-10-04 09:58:54 i Allmänt,

img_0591 (MMS)

Det är en typisk måndag idag!! Jag gillar inte måndagar, inte när de börjar som idag i alla fall. :( hittade inte mina nycklar imorse vilket gjorde att jag missade tåget. Nycklarna återfanns 10 min efter att tåget gått. När jag väl skulle ta nästa tåg tog jag fel på tiden med bara ett par min så självklart stängdes dörren samma sekund jag kom fram till den Jag har varit sååå irriterad denna morgon. Men har nu bestämt mig för att lägga allt bakom mig och se fram emot en trevlig dag i skolan. :D dessutom kan jag se tillbaka på en trevlig helg med utflykter. I fredags blev det Ikea med älskling och i lördags var jag på Lager 157 med tjejerna. Mysmiddag med Lela hann jag också med. :) så det är synd att klaga. Snart är jag framme i Stockholm!!

Kommentarer

Postat av: Lela

Publicerad 2010-10-04 18:50:40

Stackarn, jag höll däremot att blåsa av vägen på väg till sjukan idag : ) nog var det allt mys i söndags, tackar!! Och du när du ser så där skolfin ut så älskar jag när du lyfter på luggen och visar ditt face : ) problemet i mitt fall är att jag skulle vilja ha något mörkt där nu när det är höst och vintertid närmar sig. Miki kommer döda mej om jag ens skulle nämna det. Så nu gör jag det. Miki pusti malu da se ofarba preko zime pa kad dodje leto doce i tvoja plavusa nazad : ) den du miki !! Kraaam

Pm

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-10-09 01:25:03

Hahaha.. Va trög jag är!! Kom på att vi faktiskt träffades i lördags! Fy vad snurrig man kan vara.

Haha.. Tack för den gulliga kommentaren. :) men det blir inget mer mörkt. Det får vara ljust nu, vare sig det är höst/vinter eller vår/sommar. Puss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela