Sanna - Mitt i livet

Det är klart att besöket hos doktorn igår ...

Publicerad 2010-10-19 19:54:48 i Allmänt,

img_1980 (MMS)

Det är klart att besöket hos doktorn igår gick precis som jag förutsåg. Det är ett virus och går över med tiden. Jag fick Nasonex till näsan och lite hostmedicin och en rekommendation att ligga hemma i 7 dagar. Men vem har tid/råd att göra det? Inte jag i alla fall. :( Släpade iväg mig själv till skolan imorse och var knappt med under dagens lektion. Kan tala om att det var verkligen jätteskönt att komma hem. Ligger i soffan och bara är för tillfället. Ska ta och se om jag kan komma på några idéer till ett mini-grupparbete vi fick idag. Marknadsplan och reklamkampanj för en tjänst vi kom på idag. Det var roligt men just nu är det inte lätt att ha ordning på alla tankar. Får försöka rycka upp mig lite grann. Annars är det snart dags för tisdagstv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela