Sanna - Mitt i livet

Har haft en jättemysig helg med min älskad...

Publicerad 2010-10-24 23:21:44 i Allmänt,

img_0040 (MMS)

Har haft en jättemysig helg med min älskade. :)  Vi har lite sjukstuga här hemma och det känns väl mindre bra men det har inte stört myset i alla fall. :) Imorn börjar en ny vecka av skola och jobb. Får se om den här förkylningen kan gå över snart så koncentrationen kommer tillbaka. Det känns inge vidare att sitta i skolan och inte hänga med till 100%. :( ska krypa ner under täcket och läsa lite innan sömnen dyker upp. Tjadå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela