Sanna - Mitt i livet

Kärlek..

Publicerad 2010-10-30 01:39:39 i Allmänt,

Jag har haft en jättemysig kväll med Johanna och Annika..
Det är vadragslyx att få umgås med sina bästa vänner två kvällar på raken! Både idag och imorn.. :D

Ikväll får jag sova ensam.. tyvärr! :(
Älskling är iväg med grabbarna och har roligt, det förtjänar han verkligen efter nästan två veckors förkylning och mer eller mindre sängliggande. :) Jag är glad att han känner sig bättre.
Men det är inte roligt att sova själv..

Behöver egentligen ligga i sängen.. klockan är way past my bedtime, egentligen! ;)
Men när man inte kan sova så kan man inte. :S

Tänkte dela med mig av en låt som får mig i alla fall att tänka på älskling.. :)
Titta inte så mycket på videon, då jag inte hittade nån bra. :(

I count the seconds 'til you're here by my side again..







P.S.. jag tror att jag är allergisk mot vin! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela